Banf national park

12 augustus 2017 - Canmore, Canada

Vandaag zijn we in Banf national park geweest. eerst naar lake Moraine een prachtig meer tussen de bergen. Hier hebben we veel,foto's gemaakt en een stuk gewandeld. Erg mooi, ook doordat het zulk mooi weer is . Iedere dag 25-28 graden!

Het uitzicht vanuit de bus is gewoon continue mooi en ik maak veel foto's gewoon vanuit de bus. Soms is er wel een schittering van het raam te zien, maar ja de bus kan niet overal stoppen. Vandaag wel veel stopplaatsen en fotomomenten omdat we vanavond weer in hetzelfde hotel/lodge slapen.

We hebben nog een wandeling gemaakt in de Johnston Canyon, een hele mooie tocht    naar de waterval. Heel druk toeristisch punt, maar de bus kan wonderwel altijd vooraan parkeren!

Inde middag zijn we een paar uur in het stadje Banf geweest. Heerlijk op een terras gezeten om te ,lunchen.(wij zijn niet zo van het winkelen) en trouwens de koffer is toch al (veel) te vol!

Als laatste naar Banf hot springs, ook een warerval en een prachtig hotel aan het meer. Daar zin. De warmwaterbronnen waar we naartoe zijn gelopen. Je kon er niet wezen van de (zwavel) damp/stank!

Om vijf uur terug bij onze lodge, daarna opfrissen en uit eten. Vanaf half negen klaverjassen buiten op ons terras, wat een heerlijke avond en temperatuur!