Aan alles komt een einde!

26 augustus 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

na weer een lange vliegreis, waarbij het nu grappig was dat je zoveel mensen "kende" in het vliegtuig, zijn we weer veilig geland op Schiphol. Op de heenreis nog zoekend om je heen kijkend: welke mensen zouden bij onze groep horen? Was het nu van : waar zit jij en waar zit jij? Ja het was onze eerste keer met een groepsreis, maar het is ons goed bevallen. Dit kwam mede door de zeer goede reisleider Marcel Jonker, een hollander die al vele jaren in Vancouver woont en veel reizen begeleidt, maar zeker ook door de leuke groep mensen van allerlei leeftijden en uit alle hoeken van ons land en zelfs nog uit België. Wat hebben we veel gezien, maar dat hebben jullie allemaal kunnen lezen natuurlijk. Het was een plezier om elke dag dit blog te schrijven en foto's toe te voegen. Ik hoop dat ieder die ons gevolgd heeft ervan genoten heeft! Hier eindigt dit verhaal, ik kan iedereen aanraden om een keer naar West Canada, British Columbia te gaan!

Augustus 2017

1. Beja:
    26 augustus 2017
    Het was leuk om jullie avonturen te volgen En mooie foto's!
  2. Jeannette:
    27 augustus 2017
    Zo leuk om jullie belevenissen te volgen!
  3. Henny:
    27 augustus 2017
    Dank je! Het was erg leuk om iedere dag te schrijven en foto's en kaart bij te werken!
  4. Jos:
    28 augustus 2017
    Leuk om jullie te volgen en wat jullie allemaal gedaan, gezien en beleefd hebben!
  5. Henny Kroesen:
    28 augustus 2017
    Zo hebben we mooi kunnen meegenieten! Nu maar lekker bijkomen van de reis en van alle indrukken die jullie opgedaan hebben. Tot gauw!
  6. Gonda Vuuregge:
    29 augustus 2017
    Prachtig! Erg leuk om te volgen! Nu lekker nagenieten en tot gauw!