Orka's gespot!!

23 augustus 2017 - Victoria, Canada

Vandaag konden we in Victoria kiezen uit verschillende excursies. Wij hebben de walvis boot gekozen! Hup primatourtje erin en gaan met die (banaan) boot! Het was een bootje waar ongeveer 30 mensen op konden. Je kon binnen zitten en boven aan dek! Buiten de haven ging het full speed, ik (henny) zat binnen, voor de zekerheid. Ik was bang om beroerd/misselijk te worden en aan dek was het stormkracht! Na een uur varen, ik had de hoop al opgegeven en viel een beetje in slaap van mijn tabletje, ging de motor uit. Ik ging eens even boven kijken en er werd gezegd dat er walvissen/orka's waren gesingnaleerd. Op het juiste moment op de juiste plaats! Ik heb echt fantastische foto's kunnen maken! Wat niet iedereen is gelukt. Henk heeft gefilmd. Even later ging het gas er weer op en ben ik maar aan dek gebleven; een prachtige ervaring! Het ging behoorlijk hard. Aan het eind vsn de tour kwamen we nog bij eilandjes met allemaal zeehondjes, super!

In de middag hebben we een beetje door de stad Victoria geslenterd en vanavond in een super mooi en goed restaurant gegeten! Al met al een van de topdagen die we in Canada beleven!

1. Bea:
    24 augustus 2017
    Mooi!!
  2. Janny:
    24 augustus 2017
    Mooi zeg!
  3. Henny:
    25 augustus 2017
    Ja het is werkelijk fantastisch wat we allemaal zien!
  4. Gonda Vuuregge:
    29 augustus 2017