Naam:
Foto’s:
957
Video’s:

Over ons

2017: Dit is het reisblog van Henk en Henny Geerts, wij wonen in Dalen in Drenthe en maken in de zomer graag leuke reizen. Meestal met de auto, vinden wij het leuk om van plaats naar plaats te trekken. dit jaar gaan we een rondreis maken in Canada aan de westkust. we vertrekken 8 augustus.

Over onze reis

Overige reizen; zie blog verhalen

2022 mei: de reis gaat deze keer naar Italië, ook weer drie weken op,pad!

2021: in februari hebben we samen met twee broers van Henk de grote stap gezet, we hebben een Camper gekocht! We zijn dus nu voor 1/3 eigenaar van een grote vrij nieuwe camper. Ook is Henk dit jaar minder gaan werken en kan Henny extra verlof kopen op haar werk. Daarom gaan we in het voor en na-seizoen 3 weken op reis! Super he?

2021 mei: in verband met nog steeds Corona maatregelen gaan we een rondje maken in zuid-nederland.

2021 augustus: inmiddels is het mogelijk weer naar het buitenland te gaan, mondkapjes mee en allerlei regeltjes, maar we gaan naar Noorwegen!

2020: vanwege Corona is onze bestemming gewijzigd, we waren van plan naar Noorwegen te gaan, maar het werd Oostenrijk. Toch weer een mooie route uitgezet door Henk, hij heeft er inmiddels zijn hobby van gemaakt om mooie routes uit te zetten.

2019: zomer, de reis gaat dit keer per Camper naar Oostenrijk en Slovenië. Gedurende een kleine drie weken gaan we weer rondtrekken en verslag doen van onze belevenissen.

Slovenië is voor ons een nieuw vakantieland hier zijn we nog niet eerder geweest. We hopen dat het er niet al te warm is, want daar houden we niet zo van 20-25 graden is prima wat ons betreft. We gaan het zien!

2019: we gaan een verzorgde winterreis maken! Bestemming Lapland 8 dagen excursie! Wij zijn echte wintersporters en gaan ieder jaar skien in Oostenrijk, Italie of Frankrijk. Dus we denken de winterse omstandigheden wel te kennen, echter in Lapland kan het in februari -30 graden zijn! Brrrr benieuwd hoe dat zal zijn.

2018: we maken een camperreis naar Noorwegen! Drie weken rondtrekken met een buscamper die we hebben gehuurd. Het wordt onze derde keer dat we naar Noorwegen gaan.

2017: we vliegen 8 augustus naar Vancouver ( om toch wat vertrouwds te hebben, we wonen in de gemeente Coevorden). daar blijven we twee dagen en daarna reizen we verder per bus met een gezelschap door West Canada.

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

Andorra, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.