5 september en 30 graden in Echternach

5 september 2022 - Echternach, Luxemburg

Vandaag is het nog weer erg warm, zoooo jammer dat het zwembad al dicht is, maar ja dat wordt van te voren gepland.

We gaan een stuk fietsen langs de Sauer, het is een heerlijk fietspad langs de rivier. We zien veel campings en kanoverhuur. We fietsen door tot we 20km hebben gefietst,  we zijn dan in Reisdorf. We vinden  een mooie picknicktafel met zo'n dakje erboven. Kunnen we mooi in de schaduw onze koffie opdrinken.

We zitten nog maar net of er klinkt een gigantisch hard alarm. Het woord "oorverdovend " was hier echt op van toepassing!! Er gebeurde verder niets op straat. Dus hebben we maar aangenomen dat het de test was op de 1e maandag van de maand!! Na een tijdje, geen idee, maar het leek heel lang, stopte het. Hèhè nu maar even koffie drinken.

Aangezien je hier geen rondje kunt fietsen,  nemen we dezelfde route terug.

Op de camping is het erg warm, dus stil zitten met een koud drankje is vanmiddag het enige wat we doen!