Fietstocht en attractie

11 mei 2021 - Ede, Nederland

Vandaag maken we een fietstocht met fietsknoop app (aanrader: downloaden: app: fietsknoop! Werkt geweldig). We fietsen richting pontje naar Amerongen, via de Amerongse berg naar Veenendaal! Daarna langs het spoor naar Ede. Aangezien alle attractieparken nog gesloten zijn hebben Bert en Dien een attractie voor vandaag bedacht: zij hebben met hun geboortejaar 1961 en 1962 een vaccinatie afspraak geboekt in Ede!!! Dus we fietsen naar de GGD vaccinatie locatie, hotel Reehorst! Heel goed bedacht en gepland want er was vorige week bij hen in de buurt geen plek meer!
en ja wij wachten wel even.......

daarna fietsroute vervolgd en lekker op terras van restaurant “ de Koning van Denemarken”  in Rhenen wat gedronken. Weer een pontje gevonden in Rhenen, maar ja deze vaart alleen in het weekend 😴, dus route aangepast, dit gaat ook heel gemakkelijk met “ fietsknoop” en door gefietst naar pontje Elst, en na oversteek naar Eiland van Maurik, leuke en nuttige fietsdag! ( Henny heeft nu last van “ vaccinatiejalouzie” ( mooi woord voor scrable). Ze is de jongste dus moet nog even wachten op de spuit!

vanavond weer op terras van de camping gegeten! Ja uit eten lukt best als je maar op tijd bent🥰. #6uursluithetterras#

volgens de toespraak van Rutte mogen we over een week weer langer op terras!

wie er gewonnen heeft met klaverjassen???  dat vermelden we niet; gaat om de gezelligheid🤗😎

1. Luuk S:
    12 mei 2021
    Fietsknoop app meteen gedownload. Ziet er heel handig uit. Dank voor de tip en fijne vakantie verder!
  2. Henny:
    12 mei 2021
    Leuk! Ja probeer maar eens! Helemaal handig als je ook een houder voor je telefoon op het stuur hebt!