Gelukkig, gelukkig, we mogen op reis!

19 augustus 2020 - Heidelberg, Duitsland

Wat een spanning gisteren voor de persconferentie, wat zouden er voor maatregelen worden afgekondigd? Ik (Henny) was er de hele dag ziek van, buikpijn, hoofdpijn en tussendoor de camper inpakken.

maar gelukkig zijn er geen maatregelen met betrekking tot reizen aangepast en gelukkig ook niet ten aanzien van de bruiloft die gepland staat Voor Bert en Esther bij een horeca gelegenheid. Pfffff nog wel even de verjaardag van mijn moeder gehouden met 11! Personen achter het huis gisteravond.

nu dan vanochtend vertrokken uit Dalen en natuurlijk weer in gezelschap van Bert en Dien onze vakantievrienden. We rijden via de A37 Duitsland in, naar het zuiden.  Veel wegwerkzaamheden, maar de rit verloopt prima. In de namiddag komen we aan op een camping in de buurt van Heidelberg. We hebben twee mooie plekjes aan het water, waar heel grote schepen doorvaren! Zuchtje wind en 28 graden hier. Goed te doen.

Onze eerst avond maaltijd doen we even makkelijk, we halen wat bij het restaurant op de camping.

het vakantiegevoel begint een beetje te komen!

1. Beja:
    Heel veel plezier, groetjes Beja
  2. Alina:
    19 augustus 2020
    Gelukkig dat jullie vertrokken konden. Een hele fijne vakantie. Geniet ervan.
  3. Bea:
    19 augustus 2020
    Geniet van de reis met z'n vieren!
  4. Harry en Geertje:
    20 augustus 2020
    Veel plezier samen, geniet ervan.