Goedemorgen

11 februari 2019 - Jyväskylä, Finland

Jullie hebben nog iets te goed: gisteren voor het dinerbuffet moesten we onze “over” kleding gaan passen. Het was zo’n setting als bij een bowlingbaan, ik denk dat iedereen dat wel kent; zo’n kast met allemaal schoenen waar je dan de meest geschikte maat uithaalt. In dit geval ging het om, sneeuwlaarzen, gebreide kousen ( ja mam nu moet ik ze toch aan), een overall en bivakmuts.

iedereen dezelfde outfit, was hilarische gebeurtenis. Zie foto.

Daarna een heerlijk buffet, we kenden niet alle gerechten, maar het was prima. Dat houden we hier wel een week vol. Natuurlijk hadden we ons Keez-spel ook weer mee en hebben we nog een paar potjes gespeeld met z’n vieren. O ik moet nog vermelden wie er met ons mee zijn, niet Bert en Dien (van de reize naar Canada en Noorwegen), maar Kasper en Tineke. Ook zij hadden de wens om een keer naar Lapland te gaan dus dat was snel besloten in september.

we hebben een prima nachtrust gehad, gisteren was ook een heel lange dag natuurlijk. Net ontbijt op en nu gaan we ons dus klaarmaken voor de winterwandeling ! Iedereen in hetzelfde pak?

tot later......

1. Gonda:
    Goeiemorgen,
    Prachtige foto's! Heerlijk genieten!
    Heel veel plezier met de winterwandeling en eh dat pak; ik zeg niets meer an doen!! Hahaha
    Groetjes,
    Gonda
  2. Flip en Paula:
    11 februari 2019
    De eerste keer dat we zo veel over Lapland (gaan) lezen! Glij niet uit.
    Phillip en Paula.
  3. Dien:
    11 februari 2019
    Dat is wel heel wat Anders als camperen
    En hebben ze daar ook steak
    Of alleen maar rendieren
    Ziet er wel heel mooi uit
    Lekker genieten groetjes
  4. Wiely en Anita:
    Hoi Henny en Henk,

mooie foto's.Dat moet wel genieten zijn. Heel veel plezier.
  5. Geertje:
    11 februari 2019
    Mooi om jullie te volgen, veel plezier