Sportieve dag naar Tolmin kloof

8 augustus 2019 - Gabrje, Slovenië

Vanmorgen zijn we op de fiets naar Tolmin gegaan. Daarvandaan met de pendelbus naar boven gebracht naar de ingang van de Tolmin kloof. Die hebben we vandaag gewandeld. Het was weer klimmen en klauteren tussen de rotsen door. Maar wat weer een mooie uitzichten. Veel foto’s gemaakt! Aan het eind was er nog een route naar een leuk restaurantje, advies van de ticket verkoopster. Dit bleek een pittige klim te zijn, maar boven op de berg was het heerlijk toeven. Lekker iets fris gedronken en wat gegeten. Toen weer afgedaald naar het begin. We liepen de parkeerplaats op en hetzelfde busje kwam net weer aangereden, konden we zo weer mee naar het centrum waar onze fietsen gelukkig nog stonden.

terug naar de camping gefietst, bij dertig graden is dat niet heel fijn, maar bij de camper was wat schaduw waar we lekker konden zitten. Tot half vier dan want toen kwam er weer eens een onweersbui. Snel luifels indraaien en spullen naar binnen. Kan ik meteen even mijn blog schrijven.

het was weer een fantastische dag! Zeer sportief bezig geweest!

Afgezien van het te kleine toiletgebouw is het hier prima.