Reispapieren ontvangen

4 februari 2019

Ja het komt nu echt dichterbij! A.s. Zondag vertrekken we al. Inmiddels ook de tickets en andere informatie ontvangen. He wat is dat? Verschil in de reistijd op de heenweg en de terugweg, betekent dus dat er een tijdsverschil is in Lapland. Het is een excursie reis en er wordt vermeld dat we worden opgewacht door een soort “Robert ten Brink”, de reisleiding. Toch heel anders als wanneer je met auto of camper reist. leuk!

en dan, wat nemen we mee? Mensen om ons heen denken dat we kou gaan lijden, de adviezen zijn ontelbaar. Maar we hebben natuurlijk onze skikleding die we in ieder geval meenemen. Verder wat verschillende wanten en mutsen, extra ”laagjes” kleding, dan is de koffer zo vol.

maar....er word goed voor ons gezorgd: bij aankomst ontvangen wij in bruikleen; overall, wanten,  sjawl, wollen sokken,muts en schoenen en bivakmuts. ( ik weet dus niet of ik wel foto’s ga plaatsen.😉 Ik voel me straks een michelin mannetje daar in de sneeuw!

in ieder geval hebbem we er heel veel zin in.

als er voldoende internet beschikbaar is, kunnen jullie dagelijks een verslag van mij verwachten.

1. GINY:
    4 februari 2019
    We wensen jullie heel veel plezier!Geniet ervan.
  2. Beja:
    Henny en Henk alvast veel plezier, ga lekker genieten😄 Groetjes Beja
  3. Harma:
    4 februari 2019
    Heel veel plezier gewenst !
  4. Marianne:
    5 februari 2019
    Veel plezier en lekker genieten groetjes marianne
  5. Gonda:
    5 februari 2019
    Heel veel plezier! Heerlijk vooruitzicht, genieten samen! Groetjes Gonda
  6. Griettinus en tinie:
    6 februari 2019
    Griettinus enTinie wensen jullie veel plezier daar in Lapland.
  7. Geertje Wiers:
    9 februari 2019
    Heel veel plezier en lekker genieten!
    Groetjes Geertje