Steeds meer regen

4 augustus 2023 - Hemslingen, Duitsland

Op de boot was het nog mooi weer, we hebben even een "mac" gedaan zodat we in de avond op de camping niet meer hoefden te eten. Stukje door Denemarken rijden en naar de Camping in Aalborg, hier hebben we vaker gestaan. We kwamen om half 9 aan en zagen dat er een digitale incheck mogelijkheid was, gelukkig konden we allebei nog een plek vinden, goed geregeld! Onderweg al wat buitjes gehad.

Goed geslapen en alvast "bespreking " over onze volgende reis gehouden!

Toch lekker buiten kunnen ontbijten, al bijna een "restjes" ontbijt. Opruimen, afwassen en door richting Hamburg, we willen  door de Elbe tunnel vandaag en dan een camping zoeken.

Onderweg lijkt het of jullie vanuit Nederland alle regen naar ons hebben  doorgestuurd; Denemarken en Duitsland, van bui naar bui. Dit hebben wij 3 weken niet gehad! Bij Hamburg natuurlijk weer allemaal file....

Ook de camping bij Bispingen staat bijna onder water! Regen-zon- regen de mensen hebben  er genoeg van. Wij zijn bijna thuis dus vinden  het niet zo erg. Heerlijke Schnitzel gegeten!

Om 11 uur  naar het toiletgebouw met een Zaklamp, wat is het hier alweer donker! Tja we zijn bijna thuis......