Col D'Aubisque en Pont D'Espagne

23 september 2023 - Ayzac-Ost, Frankrijk

Weinig kilometers maar heel veel gezien gisteren! Prachtige tocht gemaakt, de Pyreneeën zijn ook fantastisch,  weer een mooie plek ontdekt.

We wilden graag de Col d'Aubisque op, waar de Vuelta een aantal weken geleden langs was gekomen. Ondanks de af en toe smalle weg os dat prima gelukt! Het was wel erg koud daarboven! 5 graden.

Een paar leuke foto's gemaakt en toen doorgereden naar Pont D'Espagne, dit is een grote waterval met bruggen tegen  de Spaanse grens .

We konden met gondeltjes omhoog,  daar een stuk gewandeld naar het meer en restaurant.  Heel mooi tussen alle rotsen! De bergen zijn toch echt wel favoriet bij ons vieren.

Het zoeken van een camping gaf nog wat problemen,  want campings genoeg maar veel waren al gesloten. Na een rondje bellen, toch een leuke camping in een klein dorpje gevonden.

S avonds het dorpje in gewandeld en een fijn restaurant gevonden waar we met een lekkere maaltijd deze dag hebben afgesloten