St David-Wales (meest zuid westelijke punt)

18 mei 2024 - Sint David's, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen was het mooi weer,  korte broek aan, boodschappen doen en in het zonnetje ontbijten. Allemaal lekker geducht, dit is tot nu toe wel het mooiste en netste toiletgebouw.

De mannen gaan de Campers ook even "verzorgen" zoals dat heet. Schoon water etc.

Daarna weer lekker op pad, we vervolgen de A40 dwars door zuidwest Wales. Prachtige heuvels, veel groen en veel vee in de landerijen.  Even een korte koffiestop en daarna komen we om 14.00 uur bij de camping in St David. Grote camping waar we plek krijgen vlakbij de zee, Pembrokeshirecoast.

Het is helaas wat mistig en er staat veel wind, dus maar even omkleden. Na een kop thee wandelen we naar het plaatsje St David, om daar de Cathedral te bekijken.

Beetje rondgestruind en neergestreken in een leuke pub. Daar was het gezellig op de zaterdagmiddag. We zijn daar ook blijven eten, heerlijk, en terug gewandeld naar de camping.  Hopelijk is het morgen helder weer!

1. Anneke & Jan:
    19 mei 2024
    Hallo Engelandvaarders,
    Met veel belangstelling volgen we jullie belevenissen in Groot Brittannië (moet je blijkbaar zeggen). Aan de prachtige foto's te zien, is het typisch Engels weer; niet altijd zon. Maar zo te lezen gaat dat de pret niet drukken. Wales is prachtig; schitterende tuinen en mooi landschap. Geniet ervan en wij zijn best een beetje jaloers. Nog veel plezier en groeten aan iedereen van A. & J.

Jouw reactie