Kristiansand

2 augustus 2023 - Fevik, Noorwegen

Tja we hadden vannacht onze laatste overnachting in Noorwegen van deze vakantie.  We waren helemaal aan de zuidkust in Arendal op een vrij grote camping aan het water. Op de camping was een goed restaurant waar ook veel mensen van buiten de camping kwamen eten! Drukte van belang dus, maar heerlijk gegeten.

Nu dus de laatste 100km naar Kristiansand om vanmiddag de boot te nemen naar Hirtshals in Denemarken.

Waren weer mooie weken in dit fantastische land!

2 augustus 2023
    Dan wensen we jullie een behouden aankomst thuis
  2. Beja:
    Het was leuk om jullie te volgen, een goede reis naar huis.
  3. Gonda:
    2 augustus 2023
    Weer erg leuk om jullie te volgen! Goede reis terug en tot over een paar weekjes
  4. Henny Kroesen:
    Weken vliegen voorbij! Hopelijk wordt in Denemarken jullie nog wat zon gegund.
    Grappig om te lezen dat jullie vanmiddag de veerboot hadden. Niek en Fleur hadden die vanochtend vroeg en zijn nu weer lekker thuis. Ze hebben ook genoten van Noorwegen!
  5. Paula:
    3 augustus 2023
    Henny, bedankt weer dat ik weer mee mocht reizen. Op naar de volgende vakantie. Groetjes van Paula.
  6. Harry en Geertje:
    Het was weer leuk om jullie te volgen, goede reis naar huis.