Via Drammen naar Varstad

1 augustus 2023 - Svarstad, Noorwegen

Omdat het regenachtig blijft besluiten we door te touren naar een volgende camping. Onderweg zitten we droog en kunnen we toch mooi rondkijken. Er resten ons nog een paar dagen in dit mooie land,  we zakken steeds meer naar beneden. Onze reisleider(s) slagen er iedere dag weer in om een mooie route te bepalen. Een enkele keer moet deze onderweg worden bijgesteld,  maar meestal niet! Ook dit is een kunst om op de mooiste plekjes te komen!

We rijden richting Drammen en het weer klaart op, het eerste half uur komen we echt niemand tegen op de bergweg. Ook deze is trouwens weer goed geasfalteerd, de meeste wegen zijn hier erg goed onderhouden. Doir een file in een tunnel rijden net iets te ver door waardoor we in de stad Drammen terechtkomen.  Niet echt ons ding, maar mevrouw Google redt ons er wel weer uit. Nog een klein stukje naar de camping in Varstad.

Mooie camping aan een snelstromende beek. Er staan veel vissers op de camping zij hebben hun hengels over de auto liggen in een houder die is bevestigd op de motorkap! Bijzonder, dit kennen we niet.

Heerlijk geskotteld, onze voorraden worden goed aangesproken.

1. Flip en Paula:
    1 augustus 2023
    ik lees in de krant dat de buurman dacht dat het geen hengels ,maar wapens waren die de man in z'n auto deed ,dus belde hij de politie, en ....die kwamen...