Topdag! Geiranger

23 juli 2023 - Geiranger, Noorwegen

Gisteren viel het weer erg mee, s ochtends brak de bewolking open, we konden buiten ontbijten! Hoog in de bergen ziet het er nog wel erg bewolkt uit. Daarom kiezen we ervoor om niet over de Trollstigen te rijden.

We rijden een route langs de Fjorden,  Romsdalafjorden, en verderop Geiranger Fjorden.  We stoppen een paar keer om van het fantastische uitzicht te genieten. Het is zonnig en ongeveer 15 graden, prima weer.

Naar Geiranger gaat het met haarspeldbochten naar beneden, prachtig. Omdat het heel helder is ( voorgaande keren was er meer bewolking) genieten we er nog meer van. Ik blijf foto's maken.

In Geiranger is het erg druk, maar we vinden toch twee plekken op de camping.  Gelukkig kwamen we er vroeg in de middag aan. De camping wordt aan alle kanten omgeven door bergen super mooi!

We lopen naar de waterval die aan de camping langs dendert het Fjord in. Je loopt er met trappen omhoog.

Gegeten in een restaurantje, lekker buiten gegeten.