18 mei heerlijke fietsdag

18 mei 2021 - Wintelre, Nederland

Gisteren ( maandag) was wederom een regenachtige dag,  iedere keer als we naar buiten wilden was er alweer een bui. We hebben ons vermaakt met lezen, kaarten en ook het keezbord is goed gebruikt .

Eind van de middag nog een stuk gewandeld om er even uit te zijn.

Daarna samen  gekookt en heerlijk gegeten. Het klaarde s avonds op en we hebben nog zo'n 20 km gefietst,  even lekker uitwaaien!

Vandaag is het weer een stuk beter en na het ontbijt ( of qua tijd liever: brunch...) gaan we op pad.  We hebben zelf weer een leuke tocht uitgezet van ongeveer 55 km. Het gaat over heide en door bossen en leuke dorpjes! Tussendoor  doen we natuurlijk wat leuke terassen aan. Het vakantie gevoel is meteen weer volop aanwezig!

We eten in het dorpje Wintelre bij een prima restaurant met leuk terras in het centrum. Super dag weer!!

Als we terug komen op de camping staat er een andere camper tegenover ons dan vanmorgen,  en  hoe toevallig? Het zijn de mensen van de shoarma kraam die op vrijdag altijd bij ons in Dalen op de markt staat,  wat leuk zeg!

Aangezien het nog lang zonnig blijft spelen we nog een potje Jeu de boules.  Daarna buiten nog kopje koffie doen.

1. Giny:
    18 mei 2021
    Aan de foto's te zien mooi weer. Gelukkig maar. Dat is wel heel toevallig dat de "shoarmaman" tegenover jullie staat. Wat is de wereld dan klein.
    Nog veel plezier!
  2. Phillip en paula:
    19 mei 2021
    Voor dat je't weet staan wij voor je ......met onze padvinderstent...Wie wordt de Akela..
    Flip ( melig van de regen hier )
  3. Gonda:
    19 mei 2021
    Mooie plaatjes! Veel plezier nog samen.