Zuid Limburg

19 mei 2021 - Gulpen, Nederland

Vanmorgen na een  lekker ontbijt met verse broodjes van de warme bakker ( door Bert gehaald) hebben we weer ingepakt om door te reizen naar Gulpen in Limburg. We gaan via de snelweg zodat we vanmiddag nog naar Valkenburg kunnen fietsen.

We komen tegen 1 uur aan op camping Gulperberg en krijgen twee mooie plekken naast elkaar. Wat een uitzicht! We hebben een beetje  " buitenland " gevoel.

We " doen een lekker bakkie ", en stappen dan op de fiets, die berg af naar Gulpen om de knooppunten op te pakken. Poeh wat een steil stukje,  en we moeten ook nog weer er tegenop.  Daar denken we nog niet aan. Via een mooie route komen  we in Valkenburg aan. Mooi hoor,  wat een mooie gebouwen en veel terassen,  gezelligheid!!

Even een drankje doen en wat rond sjouwen,  en daarna weer terug fietsen.  We besluiten  om in Gulpen te gaan eten, de terassen mogen vandaag tot 20.00 uur open!

We eten lekker in het zonnetje,  maar de lucht wordt steeds donkerder.  Als we terug naar bovenop de berg fietsen ( in z'n 1 en met de turbo erop .....) barst de wolk los en komen we toch nog doorweekt aan. Geen probleem,  even droge kleren aan, koffiepot aan en dan zijn we er wel weer! Weer een mooie vakantie dag!

1. Beja:
    19 mei 2021
    Leuke foto’s , een mooie omgeving, lekker genieten samen, veel plezier😍