Windkracht...

22 mei 2021 - Gendt, Nederland

Ja we staan op het mooiste plekje op camping Gulpenerberg met een fenomenaal uitzicht over het dal, maar dan vang je dus ook de meeste wind als het zo hard waait als gisteren.

Het was nog wel droog en we hebben de ontbijttafel zo gezet dat we uit de wind in de zon konden ontbijten. De luifels hadden we 's avonds nog ingedraaid vanwege de harde wind.

We dachten lekker in het voorjaar op reis te zijn, maar het begint meer op herfstvakantie te lijken! En dan moet het Pinksterweekend nog beginnen, met een hele slechte voorspelling.

Hoe dan ook we vertrekken uit Limburg en reizen naar Gendt ( ja met dt) in Gelderland aan de Waal. We staan op camping Waalstrand, bij aankomst scheen de zon. Dus wij enthousiast tafel en stoelen en luifel uit, maar de koffie was nog niet op of de wind wakkerde weer aan en het regende alweer.

Snel alles weer opruimen en in de camper! Eten bestellen bij het restaurant bij de camping ( prima verzorgd) en eten in de camper.

Vannacht waaide het zo hard dat we er wakker van werden. Alle luiken en ramen dicht!!

Vandaag,  zaterdag, lijkt een continue regendag te worden. Maar we kunnen wel kijken naar de grote vrachtschepen die voor ons langs varen. En ons boek uitlezen.  Fijne Pinksteren allemaal!

1. Flip en Paula:
    22 mei 2021
    sommige mensen gaan dan naar huis......
  2. Henny:
    22 mei 2021
    Maar wij niet hoor! Dit is luxe camperen en goed uit te houden ( thuis vaak geen tijd om boeken te Lezen)