Op doorreis naar de Dolomieten

9 augustus 2019 - Cortina d'Ampezzo, Italië

Vanmorgen tussen de plassen doorlopen naar het toiletgebouw, de zon schijnt alweer lekker. Maar het is een modderboel op de camping en het toiletgebouw is veel te klein voor zoveel mensen. Hopen dat we vanavond weer een camping met lekkere douches hebben! We gaan na het ontbijt weer verder trekken. Eerst moeten we weer over de smalle brug (2.4m!) om bij de doorgaande weg te komen, heel voorzichtig rijden onze chauffeurs schadevrij over de brug.

we hebben de tomtom weer ingesteld op snelwegen vermijden en volgen weer een prachtige route. We rijden Slovenië uit en Italië binnen, maar we blijven door de bergen rijden. Een stuk van de route is wel erg smal, en we overleggen of we terug zullen gaan of doorgaan. We besluiten door te gaan, maar als er tegenliggers aankomen is het heel spannend of het past. Soms moet er iemand achteruit rijden om een bredere plek te vinden. Gelukkig lukt het allemaal. In de middag rijden we de dolomieten in. De bergen worden hoger, het is prachtig weer en de foto’s worden daardoor ook heel goed. We vinden in Cortina d’ampezzo een plekje op een camping. Dit keer niet naast elkaar, maar het is heel druk en andere campings zijn ook vol. Het toiletgebouw is heel schoon en we gaan meteen douchen, heerlijk!

1. Henny Kroesen:
    10 augustus 2019
    Oei! Wat een smalle wegen en nog smaller bruggetje en CAS zover uit de buurt! Nog veel plezier en goede reis verder!
  2. Phillip en paula:
    10 augustus 2019