Fietstochtje

30 augustus 2020 - Blankenheim, Duitsland

We gaan een stukje fietsen richting Blankenheim. We moeten aardig klimmen, als niet geoefende e-bikers is het even uitproberen met schakelen. En we zijn op pad gegaan met half lege accu 's (!).

Na een aantal km's komen we in het mooie stadje Blankenheim. We kijken wat rond, maar ondertussen twijfelen we of we het wel gaan halen met de ondersteuning.  Eerst gaan we een behoorlijk stuk naar beneden waarbij we de ondersteuning  uitzetten om te " sparen ". Het gaat prima, het is een prachtig heuvelachtig landschap. Een keer nog verkeerd gefietst,  komen we op een mountainbike route(grrrr). Henny een stuk gelopen,  maar gelukkig kwamen we weer op een geasfalteerd wegdek. Na dik 20 kilometer waren we weer bij de camping. En de accu's nog net niet leeg....

Vanmiddag F1 gekeken op de tablet,  de Wi-Fi is hier gelukkig heel sterk!

Nog wat rond gewandeld op deze toch wel grote camping waar vandaag de leegloopwel is begonnen,  het is ook al bijna september. Lekker rustig dagje.

Het koelt behoorlijk af dus we gaan in onze zithoek van de camper zitten vanavond.