Laatste reisdag met zijn vieren

30 augustus 2020 - Freilingen, Duitsland

Het is zaterdag, we vertrekken richting Eiffel, we rijden een mooie route en komen onderweg langs het circuit van Duitsland, de Nurbergring . Er wordt geracet met auto’s maar het is moeilijk om al rijdend een glimp op te vangen, laat staan een foto te maken.

we komen in het begin van de middag aan bij camping “ Eiffelcamp”, we moeten even wachten tot de receptie om twee uur weer open gaat. We lopen wat over de camping en zien een paar mooie plekken. Als we aan de beurt zijn im in te checken blijkt het niet mogelijk om voor 1 of 2 nachten op die plekken te staan, die gebruiken ze alleen voor reserveringen.

Maar er is plek en we komen op een groot veld waar allemaal tenten staan en een paar caravans. Overal zitten jongelui met bierflessen op tafel! waar zijn we nu weer beland? Na de vijftig plussers en de baby’s, nu dus een tienerveld. We plaatsen onze campers weer naast elkaar, en gaan een wandeling maken. De camping ligt aan een meer, we wandelen rondom het meer.
het is onze laatste avond samen, want Bert en Dien gaan morgen naar huis. Het is een gek gevoel dat we niet samen naar huis reizen. Vanavond dus uit eten, op de camping. Prima restaurant dat de corona regels ook goed hanteert, registratie en mondkapje als je naar de tafel loopt. Lekker gegeten. Daarna weer naar ons veldje. Overal zitten jongelui en aan de andere kant allemaal bikers gezellig bij elkaar. Er is wel muziek, maar niet storend of te hard.
er wordt bierpong gespeeld en gekaart of zomaar wat chillen.

Wij zitten eerst nog buiten maar het koelt snel af en we gaan binnen zitten. Als we willen gaan slapen zijn we benieuwd of dat lukt , maar al snel heerst er rust op het veldje! We slapen prima, zo kan het ook! Leuke ervaring.

1. Phillip en paula:
    30 augustus 2020
    En nog aan het statiegeld van die flessen gedacht?