Weerzien reisgenoten

11 mei 2021 - Maurik, Nederland

Gisteren vertrokken we naar onze eerste camping.  Aangezien het niet ver reizen was, gingen we om 12 uur van huis. Wij Henk en Henny reden vanuit Drenthe en onze reisgenoten Bert en Dien vanuit Noord-Holland naar camping Eiland van Maurik.  Daar hebben  we twee plaatsen naast elkaar gereserveerd aan het water.  Even na elkaar komen we aan. Bert en Dien hebben nog in de file gestaan, voor het echte vakantie gevoel! Het is een hele mooie camping met ruime plaatsen.  We installeren ons en kletsen lekker bij,  fijn om elkaar weer te zien.  Daarna wandeling rond en over de camping die aan de Nederrijn ligt, er varen  grote vrachtschepen langs. We komen  bij het terras van  een van de restaurants op de camping.  Heerlijk om even neer te strijken. Omdat we niet " uit een huishouding komen" mogen we aan een  grote tafel zitten met steeds een stoel ertussen,  nou prima want we mogen weer!

Ook nog lekker gegeten en dus om 6 uur klaar! We wandelen rustig terug naar onze campers en hebben een heerlijke lange avond!

1. Phillip en paula:
    12 mei 2021
    En nu maar zien of jullie ook zo'n alarm-ding nodig zullen hebben, laat de afloop weten !