Berg op,Berg af

20 mei 2021 - Gulpen, Nederland

Er was voorspeld dat donderdag deze week de mooiste dag zou zijn qua weer. Eerst was het nog fris rondom de campers,  maar bij ontbijt ( 10 uur...) kwam de zon er al door.  Heerlijk, scheelt toch al snel een paar graden. Na de afwas keerden wij onze stoelen richting zonnetje om een uurtje te gaan lezen of iets digitaals te doen.

Tegen half 12 de fietsen gepakt en op pad gegaan.  Volgens mij hebben we alle kleine plekjes in de regio om Gulpen wel gezien, wat een prachtig gebied!

Natuurijk hadden we bij de koffie lekkere Limburgse vlaai vandaag!! Heerlijke traktatie.

Vanmiddag kwamen we langs Margraten,  we hebben daar de Amerikaanse begraafplaats bezocht.  Heel indrukwekkend,  we waren er alle vier al eens geweest ( ik met de schoolreis op de MAVO, heel lang geleden ) maar de moeite waard om weer even bij stil te staan.

Het was de hele dag wel bergje op bergje af,zo leer je je fiets wel goed kennen.  Als je niet op tijd schakelt was het toch nog afstappen, maar het gaat steeds beter,  en zelfs de stijlste Berg naar de camping was vanavond geen probleem meer.

Hier komen  we vast nog eens terug!

1. Phillip en paula:
    21 mei 2021
    er wordt wat geleden op zo een reisje in ons land...