Weer op de boot naar Denemarken

30 augustus 2021 - Kristiansand, Noorwegen

Gisteravond na het eten was het nog steeds heerlijk weer, de mannen speelden nog een potje Kubb  we hebben hiervoor genoeg ruimte bij onze campers.  Het is ook niet zo erg druk op deze camping.

Het gaat er fanatiek aan toe met die twee! Ik weet niet wie heeft gewonnen,  daarover corresponderen wij niet.

Vanmorgen brood uit de vriezer, op de camping is geen broodjesservice,  maar wij zijn goed voorbereid.  Ook is hier geen drinkwater meer in het toiletgebouw,  vanwege de lage waterstand in de aangrenzende rivier! Misschien klimaat dingetje? We hebben het idee dat ook de watervallen minder groots en Spectaculair zijn dan tijdens onze voorgaande bezoeken aan Noorwegen.

Tegen de middag rijden we rustig naar het vertrekpunt van de boot in Kristiansand.  We moeten nog 1,5 uur wachten nadat we de tickets hebben  gekocht. Je moet je dan al meteen opstellen in de rijen. We drinken koffie en geven ook een  kopje koffie aan de Nederlandse motorrijder die naast ons staat. Hij is in zijn eentje naar de Noordkaap geweest. Het was er mooi, maar de weg ernaar toe was lang en regenachtig geweest.  Leuke ontmoeting weer!

We zijn nu op de boot, en verlaten Noorwegen weer, het was fantastisch!

1. Flip en Paula:
    31 augustus 2021
    We wensen jullie een behouden thuisreis