Laatste overnachting in Noorwegen

29 augustus 2021 - Hornnes, Noorwegen

En vandaag alweer boven de 20 graden hier met volop zon!

We gaan weer wat meer rijden richting het binnenland, langs mooie meren en bergen met wat meer bos.

Het is rustig op de weg, zondag vandaag. We stoppen ergens aan een meertje voor onze kop koffie.  Er zijn  onderweg vaak weinig terrassen of restaurants,  maar wel overal picknicktafels, dus is het handig om altijd zelf iets bij je te hebben!

Na een paar uur komen we op een mooie camping in het bos aan. We installeren ons, betalen  kan vanavond als ze open zijn. Het is overal erg gemoedelijk,  je went daar snel aan. Volgende week weer afkicken van al deze rust.

De mannen installeren zich met ipad en WiFi ( die hier onverwachts goed is!) Voor de start van de F1, maar......regen, regen, regen in België houdt de start tegen.

Tegen half 6 zetten we de skottel maar vast weer aan om te gaan koken. Wie weet starten ze nog na het eten.....

Het is ieder geval onze laatste avond en nacht in Noorwegen.  Morgen gaan we in Kristiansand weet op de boot naar Denemarken.  We hebben weer volop genoten van dit prachtige ruige land!

Wie de afgelopen verhalen saai vond: ga dan nooit naar Noorwegen.  Wie van de verhalen en foto's heeft genoten: ik gun iedereen een vakantie in Noorwegen! Met verzorgde ( bus) reis, eigen auto of camper,  het is zeer de moeite waard!

1. Phillip en paula:
    29 augustus 2021
    De prachtige natuur en de heerlijke rust kan niemand vervelen, touch?
  2. Jos:
    30 augustus 2021
    Het was weer leuk om jullie te volgen!