Afsluiten in de Achterhoek

6 september 2022 - Zelhem, Nederland

Gisteravond was het nog lang heerlijk buiten zitten. Maar vannacht tegen één uur kregen we toch nog een fikse onweersbui met behoorlijk wat wind. De mannen gingen nog even buiten kijken of alles goed ging. Gelukkig was dat zo. Na een uurtje vielen we weer in slaap.

.......

Vanmorgen waren de stoelen nog nat van de bui, maar de zon kwam al gauw weer door.

Even lekker ontbijten en dan op naar onze laatste bestemming van deze reis! Wat ging het weer snel voorbij!

We hebben geprobeerd om te reserveren bij camping Wolversweide bij Martin en Wendy, maar hun bekende camping staat nog vol, jammer voor ons.

Aangezien we graag bij restaurant de Groes in Zelhem willen eten, zoeken we een andere camping in de omgeving. We komen uit bij camping Slangenburg in Ijzevoorde,  op fiets afstand van Zelhem!

Hele leuke camping met vrije plaatsen, vlakbij kasteel Slangenburg. Als we aankomen is het hier ook nog 28 graden!! Op 6 september!! Heerlijk toch?

En......vanavond hebben we heerlijk gegeten bij de Groes!!! Top!

Waar zullen we morgen eten? Laatste reisdag,  gewoon omdat het kan.

1. Arno en Carla:
    6 september 2022
    Vond het leuk om te lezen deze drie weken.
    Wel snel om zeg. Nu straks nagenieten.
  2. Flip en Paula:
    7 september 2022
    het stelt ons gerust dat het dagelijks tot zich nemen van voedsel niet op ernstige problemen is gestuit. Welbekom.