Beieren, Duitsland

4 juni 2022 - Bischofsheim in der Rhön, Duitsland

Na de spectaculaire afsluiting met de sprong van Bert, gingen we gisteren ( vrijdag) weer een heel eind rijden, we moeten zo zoetjes aan weer richting Nederland. Bij Neurenberg gaan we van de snelweg af en in de middag toeren we door het mooie Beieren. Prachtige heuvels en natuur afgewisseld met dorpjes.

We missen de bergen wel, dat is altijd even afkicken als je uit Oostenrijk weg rijdt.

De camping die we hadden uitgezocht blijkt vol te zijn(!?), o ja het begin van het Pinksterweekend,  hadden we niet bij stil gestaan, in al die tijd geen volle camping gezien. Oké en nu? Dus maar kijken in de buurt. We vragen meneer Google even om raad. En gaan eerst maar bellen, het was een lange dag en de dichtstbijzijnde camping is op 10 km. Zij hebben plek voor 1 nacht en niet naast elkaar want........Pinksterweekend.  we besluiten dit maar te doen en morgen verder te kijken( rijden). We hadden graag in dit gebied nog een dag willen fietsen,  maar plannen zijn er om bijgesteld te worden. We zijn zooo flexibel.

Je hoort het wel weer.....