Tirol

1 juni 2022 - Itter, Oostenrijk

Vandaag de hele dag door de bergen gereden,  dat vinden we toch allemaal het leukst.  Eerst stukje snelweg naar Bolzano en dan via de autoweg naar Merano en de Jaufenpas gereden! Super mooi met veel haarspeldbochten. Voordat we de pas op gingen kwamen we door het plaatsje: Sankt Leonhard in Passeier en wie kwamen we daar in een bocht van de weg tegen? Jawel hoor onze ( oud) buurtjes fam Assen!! We wisten dat ze in deze regio op vakantie waren maar dit was toch wel toevallig! Gezwaaid,  maar ze zagen ons niet..... later op de dag nog even gebeld. Grappig toch?

Laatste stuk via de snelweg over de Brennerpas ( ja die van Henk Wijngaard) en camping gevonden in Itter. Henk en ik hebben hier ooit gestaan mat caravan en onze ( toen nog kleine jongens) zo'n twintig jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel. En raad eens? Ja hoor we staan zelfs nog in het systeem!!

Leuke kleine camping met prachtig toiletgebouw ( wat ik nog herken). Installeren en toen begin het te regenen, terwijl we de heledag mooi weer hadden. Prima zo, we hebben  vandaag weer hele mooie foto's gemaakt onderweg!

En.......we kunnen weer schnitzel of cordon blue bestellen  we zijn in Oostenrijk.