Edersee

5 juni 2022 - Edersee, Duitsland

Aangezien er geen afzeggingen waren op de camping vetrokken we na ons ontbijt. We rijden richting Sauerland. Rond de middag komen we aan bij een nieuwe camping speciaal voor campers ( Wohnmobile centrum Edersee). Hier kunnen 100 campers staan. Je kunt niet reserveren,  inchecken gaat via betaalautomaat op kenteken registratie.  Zelfs op het middaguur waren er maar een paar plekken vrij!

Gelukkig vonden we nog twee plekken naast elkaar. Het is een terrassencamping en iedereen heeft uitzicht over het meer, prachtig.

We hadden opgezocht dat je hier goed kunt fietsen. Dus fietsen gepakt en helemaal rond het meer gefietst, dat was 50 km. Af en toe een dorpje met terrassen.  En overal vrij breed fietspad. Echt super mooie route. Aangezien het meer niet rond is maar allemaal "uitsteeksels" heeft is het zeer afwisselend fietsen. Door bos over grindpad en verder allemaal asfalt paden.

Tegen zessen waren we terug en zijn we meteen neergestreken op het terras van het restaurant bij de camping en heerlijk wat gedronken en gegeten.

Ook konden  we vanwege de aangename temperatuur de hele avond nog buiten zitten.

Een hele mooie laatste overnachting van deze vakantie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade