Lago Levico

31 mei 2022 - Caldonazzo, Italië

Maandagochtend was het eventjes wachten op de afbakbroodjes uit de camping bar. En Henny was om 8 uur uit het zwembad gestuurd......vroeg zwemmen is mijn hobby, maar lag net in het water toen er een medewerker kwam die in het Italiaans begon te ratelen. Ik zwom gewoon door maar even later had hij zijn baas gehaald: er moest eerst worden schoongemaakt en om 9 uur ging het zwembad "open ". In had nog nooit zo'n schoon zwembad gezien maar klom er toch maar uit. Toen we ook nog laat gingen eten baalde ik wel.

Maar goed de route was prachtig door het vruchtbare gebied van de Po- vlakte met veel akkerbouw en fruitteelt naar de bergen van noordelijk Italië.

We hebben weer bergwegen met haarspeldbochten gereden.  We komen maandagmiddag laat aan op camping Lago Levico. Een mooie grote camping  we kiezen een staanplaats aan het meer en besluiten twee dagen te blijven. Dus vandaag was een rustdag.

Heel optimistisch hadden we vanmorgen de fietsen klaar gezet, echter er was niet veel mogelijkheid om te fietsen, te steil, dus maar wat geluierd in de zon en gezwommen. We hebben best veel campings met zwembad, heerlijk! Op het meer zijn veel mensen aan het suppen, we willen het wel proberen maar er wordt nog niet verhuurd, het zijn allemaal eigen planken.

Lekker gegeten in het restaurant op de camping en dinsdagavond een rondje gewandeld over de grote camping.

1. Giny:
    31 mei 2022
    Mooie foto's
  2. Flip en Paula:
    31 mei 2022
    Stoute Henny, mag hier ook niet.....
  3. Henny:
    1 juni 2022
    Zal het nooit meer doen Philip en Paula!