Per boot naar Stryn

24 juli 2023 - Stryn, Noorwegen

23 juli, naast een waterval slapen is meestal met wisselend succes, of je slaapt meteen of je ligt nog lang wakker van het geraas van  het water. Maar het is prachtig zonnig weer!

We blijven na het ontbijt nog lekker zitten en wat te lezen. Bijzonderheid: ik lees het nieuwe en laatste deel van de Zeven Zussen. Daarin staat ee  hoofdstuk wat in Noorwegen speelt op de Geiranger Fjord!

Als we later wegrijden blijkt dat de route die we hebben gekozen per boot Geiranger verlaat! We moeten een uur(!) wachten en kunnen dan als laatste 2 campers aan boord.  Het is passen  en meten want er gaan maar liefst 5 touringcars met Japanners op!

Het is een uur varen door het Fjord,  prachtig!!

Op een gegeven moment wordt er door de luidsprekers iets vertelt over de grote waterval die " de Zeven Zussen" heet! Toch Bijzonderheid dat ik dat net heb gelezen. Mooi om mee te maken. En tussen alle Japanners door kunnen we ook nog van het fantastische uitzicht genieten.

We rijden door naar camping  Stryn, een mooie terassencamping.

1. Phillip en paula:
    25 juli 2023
    Wat een prachtig maar ingewikkeld boek,heb het zojuist uit,op m,n e reader want anders gaat t, niet meer...
  2. Henny:
    25 juli 2023