Olden, vaste prik, mooiste plekje

24 juli 2023 - Oldedalen, Noorwegen

Ook vandaag valt het weer weer mee, zonnig met wat bewolking. Heerlijk als je gewoon buiten kunt zitten s ochtends. Nog even een bergwandeling maken, het is een terrascamping dus als je bovenaan de camping bent heb je al een behoorlijke klim gemaakt. Langs de camping loopt een waterval.

We rijden vandaag naar onze favoriete camping in Olden.  Maar we komen door Loen en daar is een spectaculaire skilift, op de parkeerplaats is nog plek, en we besluiten naar boven te gaan. De grote gondel, de meest steile ter wereld,  is best eng, maar we komen veilig boven. Het uitzicht is spectaculair je weet niet waar je moet kijken. Er is een  glazen wand aan de rand van het uizichtsplateau, eng om naar toe te lopen.

Het is een bijzondere ervaring!

We drinken nog koffie en gaan dan weer naar beneden met de gondel.

We hebben het toch maar weer gedaan!!

Door naar de camping in Olden ook hier hebben we niet gereserveerd,  er is wel plek, maar we kunnen jammer genoeg niet aan het water staan....