Regen, regen, regen in de Eiffel

31 augustus 2020 - Zelhem, Nederland

Afgelopen nacht en vanmorgen regende het aan een stuk door! Het camping veld was een modderpoel geworden, we benijden de tentkampeerders niet. Wij zitten hoog en droog in onze camper. We worden wel vroeg wakker van het getik op het dak, want we staan onder de bomen. Ontbijten doen we in de camper, dat hebben we de hele vakantie nog niet gedaan. Tijdens het ontbijt besluiten we te vertrekken, want de voorspelling is nog de hele dag regen en morgen niet veel beter. Tegen 10 uur hebben we de boel opgeruimd en alle natte troep ( mat) naar binnen gehaald. We zetten koers naar Nederland, de Achterhoek is ons doel . Tegen half 2 vinden we een leuke mini camping bij Zelhem, de Wolfersweide. Er is nog plek en we mogen twee nachten blijven.

Het is hier mooi weer met een zonnetje! Lekker, goeie keuze gemaakt! We halen de fietsen er af en gaan lekker knooppunten fietsen in deze mooie omgeving. Tegen vijven strijken we neer op een mooi terras in Zelhem, waar we een maaltijd bestellen. Daarna nog terug fietsen naar de camping, heerlijk relaxed.