Snelweg over en langs de Donau

29 augustus 2020 - Bettingen, Duitsland

Vrijdag hebben we best veel kilometers gereden en ook alweer Duitsland in richting Frankfurt. De reden daarvan is dat onze vrienden Bert en Dien eerder thuis moeten zijn voor een uitvaart a.s. maandag. Dat is vervelend, maar we passen de route zo aan dat zij zondag niet zover hoeven reizen naar huis. Daardoor rijden we over de snelweg, waar we volgens mij wel 5 keer de Donau oversteken! Het is nog steeds mooi weer, alhoewel we nu de regen waarschijnlijk tegemoet rijden.

Het blijft de hele dag droog, dat is super! We komen op een camping aan in Bettingen. De camping heeft een apart gedeelte voor mensen de op doorreis zijn. Je zoekt een plekje, gaat afrekenen en klaar. ( wel even lekkere broodjes bestellen)

We koken zelf ons potje deze keer, ook gezellig. Daarna maken we een wandeling over de camping die aan een water ligt. Prachtige ligging, maar sterk verouderde camping met veel (oude) vaste staanplaatsen. Na een kop koffie, gaan we klaverjassen, we kunnen ook nu nog weer de hele avond buiten zitten, dat treffen we geweldig deze dagen. Niet zo spectaculair , maar wel heerlijke vakantiedag.

1. Phillip en paula:
    30 augustus 2020
    Samen uit en samen naar huis,dat is ware vriendschap