Lekker verder toeren

21 augustus 2020 - Montafon, Oostenrijk

Met mooi weer opgestaan en lekker ontbijtje buiten, campinglife! Verse broodjes en een gekookt eitje, helemaal top.

Dan gaan we weer verder in de richting van Oostenrijk, via A81, onderweg nog even langs een beddenzaak(!) want Henk is zijn kussen vergeten en de kussensloop met badlaken lag toch niet zo lekker vannacht.

we rijden in de middag langs de Bodensee, prachtig meer met heel veel bootjes. Ook vandaag weer veel wegwerkzaamheden, de gele lijnen en versmallingen hebben we weer volop gezien.

We zoeken in Montafon een camping, de eerste, kleine camping, is vol! Oké e dan 7 km verder. We komen bij camping Nova. Mooie camping met nog wat ruimte voor onze campers. S avonds komen we erachter dat “oude buren” van Henk en Henny hier een vaste staplek hebben voor de winter ( en zomer natuurlijk). Het toeval wil dat zij ook aanwezig zijn , we komen hun tegen vlakbij het toiletgebouw. Even gebabbbeld, leuk hoor!

De hele avond geklaverjast op het terras tussen onze campers, mooi plekje tussen de bergen. Hier voelen we ons meteen weer “thuis”.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl