Dagtocht richting Zeeland

12 mei 2021 - Kruiningen, Nederland

Vandaag verlaten we camping “Eiland van Maurik” om door te reizen naar Zeeland, we maken er een dagtocht van. Zo kunnen we de Zeeland brug en Neeltje Jans ook bekijken. We rijden via de A15 en zien een wisselend landschap aan ons voorbijtrekken. We zien de Betuwelijn, en verderop komen we door het Botlek gebied! Wat een boel Industrie, dat zien wij niet vaak. Indrukwekkend is het wel. Zo rijden we via Hellevoetsluis de provincie Zeeland binnen. Tussen de middag vinden we een leuke Brasserie met terras aan het Grevelingenmeer. brasserie Zeven. Na een heerlijke koffie met appelgebak rijden we verder.

Over de stormvloedkering, we parkeren even bij Neeltje Jans om een en ander van dichtbij te bekijken en wat foto’s te maken.

We willen ook nog in Middelburg kijken, maar omdat we mis rijden naar een Parkeerplaats zijn we Middelburg alweer uit....  dan maar Vlissingen, daar lukt het om de campers vlakbij het centrum te parkeren. We wandelen naar het Noordzeestrand en gaan aan de Boulevard een terrasje pakken. Het is vandaag mooi weer, we zitten nog even lekker in de ☀️.

tegen half zes komen we aan op de camping in Kruiningen. We krijgen mooie plaatsen in de boomgaard aangewezen, hier houden we het wel weer een paar dagen uit!

1. Phillip en paula:
    13 mei 2021
    Onlangs bezochten wij Zeeland. Veel leuke plaatsen bezocht, denk eens aan Goes, Ierseke, Hulst, Brouwershaven, Domburg, Vlissingen en jawel : Middelburg waar. we overnachtten en vorstelijk werden onthaald