Fietstocht naar Yerseke

14 mei 2021 - Yerseke, Nederland

Gisterochtend lekker relaxed buiten ontbijten met eigen gebakken broodjes (in de andere camper zit een oven), eitje,  koffie etc erbij!

In onze “appelboomgaard” is het heerlijk rustig en zonnetje is er al bij! We willen er een fietsdag van maken, en hebben een rondje knooppunten uitgestippeld. Het is Hemelvaartsdag en in deze regio is er dan blijkbaar geen kip op straat. Het is er zoooo rustig. Tot we in Yerseke komen, daar langs de dijk staan mensen in de rij voor de visrestaurants! Overal worden schaaldieren aangeprezen. Het is er erg druk, wat een verschil ineens! Een eindje verderop vinden we toch een mooi terras bij een restaurant, waar we lekker gaan lunchen! Tja het lijkt of we elke dag op terras zitten, en dat klopt ook 😎, het is echt fijn dat dit weer kan. En het weer laat het ook toe, het is goed toeven op de terrassen.

In de loop van de middag weer richting camping, de lucht wordt steeds donkerder, en vlak voordat we bij de camper zijn begint het behoorlijk te ☔️, we worden nat maar zijn dan ook snel “ thuis”, droge kleren aan en weer opwarmen. In de bui met behoorlijk wat wind was het toch erg afgekoeld.

De heren spelen een potje Kubb en de dames zorgen voor een warme maaltijd, die we nog buiten kunnen nuttigen. Daarna afwassen en dan naar binnen want het is nog te koud om de hele avond buiten te zitten, wat wel jammer is.

1. Phillip en paula:
    14 mei 2021
    Yrseke :Wij waren er op een Zondag twee weken gelenden - 4 Belgen en wij.....
  2. Henk:
    15 mei 2021