Zonnetje schijnt, de lucht is blauw

28 augustus 2021 - Flekkefjord, Noorwegen

Het is zomer in (zuid)-Noorwegen!

gisteravond lekker op ons gemakje de stad in gewandeld, even een rondje gemaakt in de (of waarschijnlijk een van de ) haven. Zag er allemaal heel gezellig uit, terrasje na terrasje, wat we onderweg dus niet zien was hier allemaal! Een leuk terras uitgezocht, het was heel druk, blijkbaar is vrijdag uitgaansavond in Stavanger, of het waren allemaal vrijdagmiddagborrels.

lekker buiten op terras gegeten, en daarna weer terug gewandeld naar de camping. We zien overal pijlen op de straat en gekleurde linten en komen erachter dat morgen, zaterdag de marathon van Stavanger wordt gehouden. Deze komt langs onze camping.

vanochtend weer opstaan met stralende zon en blauwe lucht! Heerlijk! Hier hadden we niet op durven hopen na de eerste koude week!

We doen rustig aan en vertrekken tegen de middag, van de hardlopers nog geen spoor. De camping zit waarschijnlijk aan het eind van de marathon.

we rijden naar Flekkefjord, en onderweg is het weer volop genieten , tja met zon lijkt alles nog mooier.

we komen lekker vroeg in de middag aan. ( zodat Henk kwalificatie F1 kan kijken) de rest gaat nog even wandelen en later lekker in het zonnetje zitten lezen. Lekker relaxt.

1. Flip en Paula:
    28 augustus 2021
    Stavanger......een heerlijke herinnering en die fjord, gaat dat zien!