Biel in Zwitserland

30 augustus 2022 - Biel/Bienne, Zwitserland

Gisteren een mooie tocht langs landelijke wegen gereden. Het landschap veranderde, het werd groener en groener. Ook reden we richting bergen van de Jura. Erg mooi. In de middag gaan we de grens over naar Zwitserland in. We hebben een boerencamping uitgezocht aan de Bielesee. De Lindenhof heeft nog plaatsen vrij. Wordt gerund door Nederlandse familie die hier al 46 jaar wonen. De camping bestaat 25 jaar. Mooie boomgaard met leuke plekjes.

Geen winkel en geen restaurant,  dus we gaan even weer meer kamperen maar ook dat vinden we we  leuke afwisseling .

Nasi gekookt met pittige boontjes. Lekker!

.....

Vandaag weer een fietsdag,er zijn hier routes die met bordjes zijn aangegeven heel handig.

Rond het meer is een route aangelegd met vooral fietspaden en weinig hoogte verschil.

Het is heerlijk fietsweer vandaag.  Onderweg een paar keer terrasjes pakken en om 15.00 uur weer terug op de camping na 50 km.

De lucht betrekt, het rommelt in de verte. Frisdrank en biertjes weer dik verdiend!!

1. Giny:
    30 augustus 2022
    Mooi hoor! Geniet er nog even van.
  2. Arno en Carla:
    30 augustus 2022
    Zwitserland mooi. Geniet van het verhaal hier in Vlaardingen.
  3. Flip en Paula:
    1 september 2022
    na van "pittige" boontjes te hebben genoten is het niet verwonderlijk dat men met groeiend enthousiasme het rijwiel hanteert...