Op naar Noorwegen!

15 juli 2023 - Maribo, Denemarken

Wat zijn we blij dat we gisteren weer met zijn vieren in de Campers mochten vertrekken voor opnieuw een mooie reis!

Donderdagavond kwamen Bert en Dien al naar ons toe, om vrijdagochtend gezamenlijk te vetrekken. Even een gezellige avond met voorpret en de laatste dingen inpakken.

Vrijdagochtend na het ontbijt begaven we ons richting N34 om de snelweg 31 naar het noorden van Duitsland te nemen.

Via Puttgarden zijn we per boot overgestoken naar Denemarken. Op een heel mooie camping in Maribo ( geen typefout,  geen snoepjes) hebben we onze 1e overnachting gehad.

Gisteravond in het dorpje eten was een uitdaging,  er werd een Jazz festival gehouden en veel tafeltjes waren al gereserveerd.  Uiteindelijk een tafel bemachtigd waar we alleen mochten kiezen voor het dagmenu: Schnitzel  dus dat maar gedaan. Nou echt we hadden ook genoeg gehad aan twee porties met zijn vieren, wat een mega schnitzels.  De mannen kregen het ( natuurlijk) wel op, maar de dames zijn vroegtijdig gestaakt. Het was trouwens wel lekker!

Vandaag vervolgen wij onze route naar Zweden!

1. Giny:
    15 juli 2023
    Veel plezier en genieten!
  2. Flip en Paula:
    15 juli 2023
    pas op voor de wolven in dt soort landen, ZE zijn eveneens dol op (Grote)`Duitse... schnitzels..
    FLIP EN PAULA
  3. Beja:
    15 juli 2023
    Een hele vakantie, heel veel plezier. Leuk om jullie weer te volgen.
  4. Beja:
    15 juli 2023
    Ik bedoel natuurlijk een: hele fijne vakantie😊
  5. Henny:
    👍dank je
  6. Elly Smidt:
    16 juli 2023
    Fijne vakantie met elkaar
  7. Janny:
    16 juli 2023
    Fijne vakantie, geniet ervan!
  8. Henny Kroesen:
    19 juli 2023
    Een hele fijne vakantie samen!