On the road again.....

16 mei 2022 - Dalen, Nederland

On the road again, was een veel gehoorde kreet tijdens onze reis door Canada in 2017. Dat was de reis waar wij onze reisvrienden Bert en Dien voor het eerst hebben ontmoet! Dat is dit jaar 5 jaar geleden! Dus dit is een lustrum jaar. Sommige mensen zeggen wel eens, Met familie of goede vrienden moet je niet  ( lang) op vakantie gaan.

Nou dan is dit waarschijnlijk heel speciaal,  want het gaat al 5 jaar prima tijdens onze reizen. Vandaag dus weer vertrokken, naar onze eerste stopplaats in Cochem aan de moezel, waar we elkaar zullen treffen om weer 3 weken te gaan rondtrekken.

Ook deze blog bestaat inmiddels 5 jaar , destijds op advies van collega Henny, en nu niet meer weg te denken tijdens onze reizen.

We hopen  jullie als volgers weer leuke verhalen te kunnen vertellen, en voor onszelf een mooi naslagwerk.

Groetjes Henny en Henk

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gonda:
    16 mei 2022
    Hele fijne vakantie! Leuk om weer digitaal met jullie mee te kunnen "kijken"
  2. Marianne:
    16 mei 2022
    Fijne vakantie verheug me nu al op jullie verhalen
  3. Beja:
    16 mei 2022
    Een hele fijne vakantie, veel plezier en geniet ervan. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen 😊
  4. Tiny:
    Hoi Henk en Hennie Weer een hele fijne vakantie gewenst
    En volgen jullie weer volop
  5. Giny:
    17 mei 2022
    Heel veel plezier! Erg leuk om jullie belevenissen te volgen.
  6. Paula:
    19 mei 2022
    Wat leuk om jullie weer te volgen op vakantie. Veel plezier gewenst met mooi weer. Groetjes van Paula.
  7. Henny:
    19 mei 2022
    Dank Paula, wij sturen jou even een WhatsApp bericht.
  8. Henny Kroesen:
    Hele fijne vakantie!