Het vakantie einde nadert!

24 augustus 2017 - Vancouver, Canada

vanochtend konden we nog een paar uurtjes besteden in Victoria. Hoewel we gistermiddag al een aantal dingen bekeken hadden, zijn we toch nog even een andere kant op geslenterd. Ook nog even lekker koffiegedronken. Tegen de middag gingen we met de bus naar de haven om daar de Ferry (veerboot) naar het vaste land van Vancouver te nemen. In een buitenwijk hebben we nog een zalmfabriek bekeken waar ze vroeger zalm inblikten. Het was een leuk museum, mooi ingericht. Natuurlijk nog op een mooi terras in de zon gezeten met een lekker drankje! Eind van de middag zijn we aangekomen bij hotel waar het op 8 augustus allemaal begon! Morgen komt een einde aan deze indrukwekkende vakantietrip!

1. Phillip en paula:
    25 augustus 2017
    Wat maak je een leuk verslag Henny . Zijn het helemaal met je eens dat dit een bijzondere reis is! Reisgenoten
  2. Gerrit Supheert:
    25 augustus 2017
    Tijd vliegt, maar je hebt veel gezien en volgens de verhalen genoten. Een unieke ervaring.
    Alvast een goede terugreis.
  3. Aaltina Sportel:
    25 augustus 2017
    Terugreis? Oei, wat gaat het snel. Was erg leuk om 's morgens even jullie verhaal uit Canada te lezen. Veel plezier nog even en alvast een goede terugreis.
  4. Erwin en Henriette:
    He, Henk en Henny,
    wat gaat dit snel, nog geen tijd gehad om alle verhalen goed te lezen,
    maar dat doen we het weekend dan wel,
    alvast een goede reis terug,
    en tot snel.
    groetjes Erwin en Henriette.