Laatste etappe door Noorwegen

13 augustus 2018 - Kristiansand, Noorwegen

na een lekkere douche en een goede nachtrust worden we wakker met; spierpijn, nou ja de dames dan(!). We pakken alles weer in en gaan weer op pad, we rijden vanaf de Preikestolen in zuidelijke richting over mooie toerwegen. Eerst over de 45 en daarna over de 42 via Tonstad naar Kristiansand. Het is ook vandaag weer prachtig mooi weer met spectaculaire wolkenluchten, daar krijg ik geen genoeg van. Tijdens het rijden weer veel foto’s gemaakt. Een mooie rit. We komen om half vier aan bij de haven waarvanuit de boot vertrekt naar Denemarken Hirsthals. We hebben niet gereserveerd dus we sluiten aan en hopen dat er plaats is voor twee campers, ja hoor het kan, betalen en aansluiten in de camperrij. Vanaf vier uur inschepen om half vijf varen. Nog even wat uitzichtplaatjes schieten, tot ziens Noorwegen je was weer fantastisch! De boottocht duurt zo’n drie uur, we gaan eten in het buffet restaurant. Lekker. Nog even zitten en de tocht is ook zo weer voorbij. Aankomst in Denemarken, door naar de camping in Aalborg. Daar zijn we om kwart voor negen en er is (voldoende) plaats. We kiezen weer een plek naast elkaar. Dit is wel een heel nette ruime camping, met een fantastisch toiletgebouw. Zo verschillend overal, leuk om te zien. Natuurlijk nog wel een potje keezen.

1. Flip en Paula:
    13 augustus 2018
    wat een prachtige foto's
  2. Griettinus en tinie:
    14 augustus 2018
    weer van die mooie uitzichten het cruisschip van welke rederij was die.Fijne reis verder.