Ook Denemarken weer uit

15 augustus 2018 - Hameln, Duitsland

Vandaag een best wel saai dagje, om 10 uur vertrekken we van de camping Skyttehuset. Goh we hebben helemaal niet gemidgetgolft(!). De route gast vandaag over snelwegen E45 (Denemarken) en A7 (Duitsland) behakve dat we wat files hadden in verband met wegwerkzaamheden is er eigenlijk niet veel interessants te vertellen. Om half vijf komen we aan in Hameln. ( ja echt waar; Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer?) mooie camping aan het water van de Weser. We lopen het stadje in en zoeken de rattenvanger op. Dit is een beeldje bij het museum. Mooi stadje met huizen met vakwerk, leuk om te zien. We vinden in een zijstraatje een leuk restaurant waar we echt heerlijk eten, het is onze laatste gezamenlijke maaltijd deze vakantie, wat is dat snel gegaan zeg. We kunnen nog de hele avond buiten zitten het is hier heerlijk! Morgen naar huis.....

1. GINY:
    15 augustus 2018
    Wat leuk om op deze manier met jullie mee te reizen.Jullie hebben een prachtige reis gemaakt.
  2. Griettinus en tinie:
    15 augustus 2018
    Dedankt dat we jullie reis mee mogen beleven met mooie foto-s tot weerzien in Dalen .Goede reis verder . groetjes
  3. Flip en Paula:
    16 augustus 2018
    Inderdaad, een slaapwekkende route, en wàt een brug! Kom veilig terug, we hebben mee-genoten als zouden we deze reis zelf hebben gemaakt, dank je wel !
  4. Flip en Paula:
    18 augustus 2018
    En nu kijken we reikhalzend uit naar jullie volgend reisverslag!