Vervolg Romantische Strasse

29 juli 2019 - Schwangau, Duitsland

gisteravond regen, vanmorgen regen, wel even wennen na de warmte in Nederland! (Zouden we teveel gemopperd hebben op de warmte?) We ontbijten dus weer op dezelfde manier als gisteren, in de camper. prima te doen, maar ja je wilt graag buiten leven op de camping. We pakken de route van de romantische strasse weer op richting Landberg am Lech, door de drukte in Augsburg nog even verkeerd gereden, maar daarna loopt het weer lekker op de routeborden. Nadat we in Landberg am Lech heerlijk koffie met gebak eten , prachtige conditorei, stuiten we op een wegopbreking. Van bewegwijzering in verband met werkzaamheden ( omleidingsroute of zo??) hebben ze hier nog niet gehoord. Op een gegeven moment gewoon de tomtom ingesteld op het kasteel wat we nog willen bezoeken. Neu Schwangstein, bereiken we om 15.00 uur, megadruk en toeristisch en we kunnen niet parkeren. Weer uit de drukte naar de camping vlakbij. Misschien dat we morgen het kasteel nog gaan bezoeken, moeten we even wat tijd voor uittrekken dan.

op de camping is het druk maar nog plaats voor onze twee campers, mooi naast elkaar. Omdat we nu lekker op tijd zijn gaan we natuurlijk het spel Keezen spelen. Soms lijkt het of niemand van ons iets aan het spel vind, er wordt fanatiek gespeeld en er zijn diverse VAR momenten. Gelukkig maar dat er alleen buitenlanders om ons heen staan die ons niet kunnen verstaan. Laat ik maar niet vermelden wie wint of verliest.

straks lekker eten in het restaurant op de camping.

1. Flip en Paula:
    29 juli 2019
    Vroeg opstaan om Neuschwanstein van die mesjoche koning te bezoeken, Doen hoor!