50+ camping ???????

26 augustus 2020 - Fisching, Oostenrijk

Voor vertrek de camper maar eens even verzorgen, vuilwater tank legen, vers water volgooien, chemisch toilet legen, tja dat moet ook allemaal gebeuren om de paar dagen.
Vanaf de Weissensee rijden we verder richting Vilach, vandaag zo’n 200 km te gaan. Het is prachtig weer, met mooie lucht met wolkjes. Afwisselend bergweggetjes en dan weer stuk snelweg. Mooie uitzichten en lieflijke dorpjes passeren ons blikveld.

Rond de middag even naar een grote parkeer/ verzorgingsplaats, om ook eens weer even de campers bij te tanken. En zelf natuurlijk de noodzakelijke bak koffie.

We vinden een camping In Fisching, het is een ( niet 😁!) 50+ camping! Aangezien Bert altijd zegt dat we nog “ jong en dynamisch” zijn is het even slikken, wij op een 50+ camping? En wat houdt dat eigenlijk allemaal in? We voldoen natuurlijk ruimschoots aan de voorwaarden (geboortedatum).

Er zijn geen gezinnen, kinderen, tieners, honden etc. De pekken zijn ruim opgezet, handig met inparkeren op deze leeftijd.

het is een prachtige, zeer goed onderhouden camping, waar wij zo te zien wel van de jongsten zijn. Hihi wij bleven iets langer op gisteravond.........

Weer een nieuwe ervaring, maar ja we zijn ook met Opa Bert en Oma Dien op pad!

1. Kasper en Tineke:
    26 augustus 2020
    Tussen de regels door genoten jullie toch wel op die 50+ camping😉
    Groet en veel plezier. Het is hier herfst.☔️💨
  2. Flip en Paula:
    26 augustus 2020