Dagje fietsen

23 augustus 2020 - Lienz, Oostenrijk

Vandaag de fietsen maar eens van de camper gehaald, we blijven nog een nachtje in Lienz. Gisteravond veel regen gehad, maar vanmorgen scheen de zon alweer, lekker buiten ontbijten! De stoelen waren alweer opgedroogd.

we besluiten een fietstochtje te maken, het blijkt nog lastig om een beetje een “route”  te vinden. Na wat slingeren door de stad komen we op een fietspad langs de rivier de Drau. Het is een mooi vlak fietspad recht toe recht aan langs de rivier. Prima met dit weer, heerlijk om een beetje actief te zijn. Ook nog wat spierpijn van de klim van gisteren eruit fietsen! 🚴‍♀️ 🚴‍♂️

een stuk verder komen we langs een soort racebaantje voor bestuurbare auto’s waar vandaag een toernooi gehouden wordt. We kunnen naast het fietspad afstappen en een kijkje nemen, bijzonder hoe hard dat gaat. We fietsen verder en gaan lunchen bij een Golfbaan. We hebben zicht op hole 18, ook leuk om naar te kijken. Na een heerlijke lunch fietsen we weer dezelfde weg terug.

ook komen we weer bij het racebaantje, waar nu het echte racen is begonnen, we blijven nog even weer kijken. Best spannend, met echte pitsstops! Om te tanken( vanuit een bidon).

in de namiddag komen er weer regenbuien.

1. Phillip en paula:
    23 augustus 2020
    Al aan een ibijk gedacht?
  2. Henny:
    23 augustus 2020
    Ja hoor we fietsen met e-bike