Tunneldag

21 mei 2022 - Riva Trigoso, Italië

Vanmorgen vanaf Lago Maggiore richting Genua gereden via Allessandria. We kwamen van de ene tunnel in de andere.  Wij dachten dat Noorwegen zoveel tunnels had, maar hier  is dat dus ook zo. Natuurlijk waren ze ook weer ergens met de weg bezig, waardoor we 1,5 uur vertraging opliepen. Op zich niet erg want we hebben vakantie, maar stilstaan en stapvoets rijden is niet prettig.

Vanaf Genua aan de zee langs naar " beneden " was weer prachtig stuk. Ook daar ergens was de camping die Henk gepland had. Camping Maremonti in Trigoso ligt tegen de berg aan, een terrassencamping.

Er zijn nog twee plaatsen bij elkaar vrij, hebben wij geluk! Het inparkeren en opstellen is nog wel een ding op deze krappe camping. Maar we staan weer. Stoelen eruit, drankje erbij, wie doet ons wat!

Er blijken veel vaste sta plaatsen te zijn   het is vrijdagmiddag even na 5 uur een invasie van Italianen die hun weekend komen doorbrengen.

Vandaag gaan we zelf koken, kok Bert bereidt een maaltijd op de skottel. Heerlijk gegeten.

S avonds konden we de hele avond buiten zitten ( met vestje aan).