Lago Maggiore

20 mei 2022 - Verbania, Italië

Gisteren een mooie rit door Zwitserland,  wel via A2 anders werd  het zo laat. We wilden graag over de Gotthardpass rijden maar die ging pas de 26e mei open. Dus de tunnel, daar hebben we een uur over gedaan, je wordt daar door middel van stoplichten gefaseerd door geleid.

We kiezen in de middag voor de route langs het Lago Maggiore, echt prachtig. Onderaan het meer komen we aan op camping Isolino bij Verbania, hele grote camping pal aan het meer.

Er zijn campingplaatsen, stacaravans,  ingerichte tenten. Wij krijgen een mooie plek met schaduw.  Wat lekker is want het is behoorlijk warm 27°.

We kijken onze ogen uit, hebben nog nooit zo'n grote camping gezien.  Ook hier veel 50+, maar ook heel veel jonge gezinnen.

Alles ziet er spik en span uit. Eentje om te onthouden, zie het als tip.

We zitten heerlijk buiten als het tegen half tien begint te regenen en in de verte wat gerommel. Ook waait het harder en wordt het donker, dus gaan we naar binnen.

Verder geen buien gehad en heerlijk geslapen.

1. Sophia:
    20 mei 2022
    Wat leuk, op deze camping ik ook al eens geweest. Prachtige omgeving daar. Stresa is een erg leuk stadje en met de boot naar Isola Bella is ook een leuk uitstapje.
    Heel veel plezier met jullie verdere reis!